Saturday, November 27, 2010

Semester Baru 2/10/11

Assalammualaikum..
:)

Hye2..
bertemu kembali kite d alam maya ini..
xde ape yg baru just nk kongsi cite yg x bp nk seronok..
ape kah cerita nye..??
huhuhu..

22hb, sehari selepas convocation, class tuk semester baru telah bermula.. bermula la sesi pembelajaran bg diriku sebagai seorang siswa.. Namun, hr isnin 2 aku masih lagi berada d rumah family ku d Kajang.. kawan2 ku semua dh berada d rumah sewa dan juga hostel bgi memulakan sesi pembelajaran.. tetapi tidak bg aku..

23hb, akhir nye aku ke Shah Alam bg mengambil jadual class tuk semester ini.. Hanya setakat mengambil jadual d UNISEL Shah Alam, seterusnye aku ke UNISEL BJ pula bg menghantar jubah dan mengambil gambar..
hujan turun dgn lebat mmbuatkan aku dan c dia tersangkut d persimpangan selepas Bukit Jelutong.. Alhamdulillah, akhir nye aku smpai juga d UNISEL BJ pada jam 4ptg.. Setelah selesai hntr jubah sume, aku pown balik dan tiba d rumah pada jam 630ptg..

24hb, aku kembali ke Shah Alam setelah d hantar oleh Kekanda, Bonda dan Ayahanda tercinta.. bermula la kehidupan aku d Shah Alam.. semua nye baru bg aku termasuklah suasana pembelajaran d sana.. kali ini, aku menetap d rumah sewa.. bukan lagi d hostel seperti di BJ dl.. (begitu rindu suasana UNISEL BJ)

25hb - 26hb, hari d penuhi dgn class dan men'settle'n segala benda termasuk la add n drop subjek.. pening palo den nak add subjek ape sem nie.. sume nye gara2 ade subjek yg clash..
hopefully nx week will be settle all this problem..

No comments:

Post a Comment