Sunday, July 10, 2011

Rindu

assalammualaikum..
hye2..
:)

mlm nie leya nak update ckit blog dgn entry bertajuk d atas.. RINDU...!!! rindu apekah..?? rindu nie buleh di definisikan dalam banyak maksud.. rindu pada kawan2, rindu pada keluarga, rindu pada kenangan lalu dan mcm2 lagi rindu la.. dan rindu nie sebenarnye satu perasaan yg hadir dalam diri kite bile kite teringatkan atau terkenang satu2 perkara yang memberi rasa bahagia dalam diri kita..

so, rindu pada leya dalam entry nie adalah rindu utk melakukan xtvt outdoor yg dh 2bulan lebih leya tinggalkan.. leya tinggalkan bukan sbb ape tp sbb mule2 busy dgn task yg perlu leya laksanakan.. dan ketika menghampiri detik2 tuk ber"outdoor" ttbe leya mengalami sedikit kecederaan.. dan akibatnye leya terpaksa la ber"outdoor" d rumah dgn duk umah smbil membesar2kan badan... huhuhuhu..

okla, leya hope sgt2 leya ade lagi peluang tuk ber"outdoor" lagi lepas nie.. teramat rindu dgn suasana dalam hutan, pemandangan yg cantik, bunyi2 unggas, pacat, sungai, sunrise mahupun sunset, kegelapan malam dalam hutan, dan byk lagi la.. x tertaip kat cni sbb sume bnd yg berkaitan dgn "outdoor" leya rindu sgt2..

piiisssstttt...!!! leya rindu someone yg hadir dalam hdup leya kini juga..
:(

No comments:

Post a Comment