Friday, July 2, 2010

Returning Back to Unisel

Assalammualaikum..
:)

28hb Jun 2010

Bermula la semula kehidupan sbg seorg pelajar stelah sbln lebih cuti semester d habiskan d rumah dan activity2 yg sepatutnye.. (byk time kat umah kot..) Semester nie merupakan sem ke2 aku sbgai pelajar Bachelor of Business Management (Hons) d UNISEL tercinta.. huhuhu.. :D

25hb Jun 2010
Permulaan tuk pendaftaran ostel agk bermasalah.. Dsebabkan daftar awal tuk dptkan kunci ostel, aku dan famili terpaksa menanti lama tuk office bkk.. Bile office dh bukak, blh lak drg swuh amek kunci kul 5.. (langsung xmsuk akal..) Akhirnye setelah ketiduran d dalam van, aku d kjutkan dgn panggilan ayahanda tercinta.. huhuhu.. So bgn la ku dr pembaringan dan terus ke office jana niaga tuk dptkan kunci ostel.. Setelah puas berdebat dgn kakak yg jaga pintu kat jana niaga 2, akhirnye aku berjaya masuk ke dlm dan mendpt kunci ostel.. (senang je pown.. 2 pown nk kne tunggu lame2..adoi..)

Menuju ke ostel around 430pm tuk punggah barang.. hehehe..
stelah barang2 d smpan d dalam loker dan d kunci, aku pown berangkat pulang bersama family aku semula.. (sabtu ade hal..) Dalam perjalanan pulang, ayah dan along mengalami pening2.. (myb sbb kene hujan kot time tunggu aku) Ayah lak smpai muntah2.. Cian kat ayah.. :(
Alhmdulillah la ayah x demam.. rsau gak aku..
Thanks to my parents, my older brother n my brother sbb hntr barang2 sy demi memenuhi hajat d hati tuk join program hr sabtu wlupun mlm nye msg2 xckup tdo.. huhuhu

27hb 2010
Berangkat pulang ke UNISEL semula tuk class hr isnin dan seterusnye.. Alhmdulillh, c dia berjaya mendapatkan kereta demi menghantar aku ke UNISEL.. (cian bby xckup tdo n penat..)
He's pick up me at home around 4:15pm and we arrived at Sg Buloh at 6pm.. I told to him that I want to go Tesco and his bring me to Tesco.. thanks my dear.. :)
After shopping, plan nye nk makan kat BB kedai biasa yg kami slalu g makan 2, skali tutp la plk.. so the nx destination is Kampung Bestari Jaya.. Makan kat kg gak akhirnye.. (nsb baik xde sp2 yg aku knl time makan.) Pas makan, dier hntr aku balik ostel.. (rs jap je ms dgn dier.. erm..)

28hb Jun 2010
Janji dgn kak Atin malam 2 nk gerak g tgk schedule for this semester at 8:30am but I'm still sleep at that time.. (sorry sis.. huhuhu..) Then, I meet her at faculty at 10:30am.. Lepas salin2 jadual sume, alhmdulillh sem nie xde masalah dgn jadual.. Tp yg sdey nye, since from diploma kot, mn penah aku ade class hr Jumaat.. Ttbe sem nie ade la plk.. adeh2..
Back to hostel around 2:30pm after settle all the things.. (teman kak Atin n abg Firdaus je..)
Dan bermula lah kehidupan seharian aku dgn kelas dan segala activity yg akan aku join nnt.. Dan aku harapkan sem nie xla jadi mcm sem lepas d mana aku hadapi pelbagai mcm masalah yg mengusutkan fikiran aku.. InsyaAllah sem nie I'm try the best to do the best and be the best.. Pray for me..

Dan buat Wan Anjang tersayang yg telah kembali ke Rahmatullah 24hb Jun 2010, smoga roh wan d di cucuri rahmat oleh Sang Pencipta dan tempatkan d kalangan org2 yg solehah dan beriman.. Amin..
Al-Fatihah..

No comments:

Post a Comment