Thursday, April 25, 2013

Practices For Tournament

Assalammualaikum..
hye all..
:)

yesterday 24th April 2013, aku x kije sbb p submit report practical kat campus.. (sambil d temani oleh kekasih hatiku) alhmdulillah berakhir sudah kehidupan aku sbg sorg pelajar.. mudah2n keputusan yang bakal keluar nnt akan mbuatkan aku dan family ku gembira.. aamiin..

after settled submit report, lunch n solat zohor, next plan with my love is bowling practices.. yeahhh!!! tp ktorg layan bowling kat Plaza Alam Sentral Shah Alam jew sbb takut my love rush tuk masuk kije.. practice nie adalah utk preparing for this coming tournament on 1st May with all outdoorian people.. wee!! can't wait that moment.. 

habiskan masa hmpir 3jam utk learn n practice balik mcm mn nak maen bowling d sbb kn dh lame x maen.. bak kate my love, "langkah bersepah!!!take ur time b4 baling bola tu" hahahaha.. mmg aku x reti nak atur langkah mule2.. baling bola pown hancus.. almaklum la dh lame gyler aku x maen bowling.. tah tahun bile tah aku maen bowling, aku pown x ingat dh...masuk 2nd game, baru la pndai nak atur langkah n tau mcm mn nak baling bola tu.. (siap kira langkah lagi tu..)

after my love komen itu ini, alhmdulillah dpt gak la aku rentak cam ne nak maen bowling balik.. n i'm happy when spend the valuable time with my love even it in short time only.. thanks a lot sweet heart..
:)

No comments:

Post a Comment