Friday, June 11, 2010

Atukku Sayang..

Assalammualaikum..
:)

1045malam
Aku tiba d kampung halaman ku di n9 bg mengambil adik aku yg tinggal d sane.. (kate nye ade badminton, so kne la g amek dier wlpun cuti sekolah still ag pjg..) Alhmdulillh aku bersyukur sgt2 Atuk dh sihat seperti sediakala.. Mggu lpas (05/06/10) aku balik kg setelah hampir 4bln x pulang, keadaan Atuk ketika itu sungguh teruk.. Atuk terbaring lemah d atas tilam tanpa ade selera tuk menjamah makanan walaupun sedikit.. (Atuk makin kurus..sedey tgk Atuk..) :(
Isnin nye, Atuk telah d kejarkan ke Hospital Tunku Jaafar, Seremban kerana demam dan semput nye semakin teruk.. Aku mendapat khabar berita pada jam 8pg setelah d maklumkan oleh adikku yg tinggal d kampung.. Terkejut sgt2 aku ketika mendengar berita yg ku terima.. Hanya doa ku iringkan buat Atuk tercinta.. Ketika Ayahanda dan Bonda ingin melawat Atuk d hospital, aku tidak dapat turut serta.. Ini adalah kerana aku terpaksa meneman Abgku utk ke satu tempat.. Xsabar rs nye menanti kepulangan Bonda dan Ayahanda tercinta.. Ingin ku ketahui khabar terkini tentang Atuk.. Alhmdulillh, Bonda beritahu, Atuk semakin sihat.. Dah ade selera nk makan.. Atuk berada d hospital selama 1 hari 1 malam..
Keesokan hari, atuk dah kua wad.. Selera Atuk semakin lame, semakin bertambah.. Syukur x terhingga.. Gembira melihat keadaan Atuk kini.. Alhmdulillh.. :) Moga Atuk cepat sembuh.. Amin..

3 comments: