Friday, January 14, 2011

Hampir Tamat

Assalammualaikum..
hye2..
:)

dh masuk hr Jumaat minggu ke 2 rupenye tuk tahun 2011 nie.. cepat btul masa berjalan..
x ku sangka, seminggu yg sebelum nie lame ku rasakan begitu sekejap kini..
yela.. seminggu cuti mid sem aku TIDAK d isi dgn activity sepenuh nye.. hanya hujung minggu jew aku ade activity.. d sbbkan oleh itu juga la, aku merasakan sungguh cepat jew masa berjalan..

tp skrg nie pown, ape2 jew yg d lakukan andai kite terleka, pasti akan d tinggalkan oleh masa.. MASA ITU EMAS kan..?? kne la pandai2 budget timing kite.. buat la ape2 yg patut, penting dan berfaedah dlm hidup kite agar kite x kesal d kemudian hari..

cuti mid sem aku akan berakhir hujung minggu nie.. hukhukhukhuk.. :'( sdey jew nak tinggalkan umah family aku nie.. nnt bile dh stat sem, dh x dpt lagi jmp along, adik2 n parents aku.. I WILL BE MISS THEM A LOT..

No comments:

Post a Comment