Saturday, January 29, 2011

Team Building Sekretariat Rakan Muda Unisel Bestari Jaya

Assalammualaikum..
hye2..
:)

Kite slalu dgr org ckp pasal TEAM BUILDING.. tp ape sbnr nye team building 2..?? team building 2 merupakan satu xtvt yg d lakukan oleh satu2 organisasi yg x melibatkan profit dalam meningkatkan performance satu2 organisasi terbabit.. selalunye team building disertai oleh pelajar2 sekolah tidak kire menengah mahupun rendah.. dan juga pelajar2 di IPT.. tak terkecuali juga pada mereka yg telah punyai kerjaya..

Team building nie buleh meningkatkan keyakinan sesorg itu.. begitu la yg telah d lalui oleh sebahagian daripada Majlis Tertinggi Sekretariat Rakan Muda Bestari Jaya dan juga bekas2 Majlis Tertinggi.. syukur Alhamdulillah masih d beri peluang utk menyertai program bersam mereka walaupun ku kini berada di Unisel Shah Alam.. thanks a lot sbb mengajak sy utk sertai program ilmu ini..

program TEAM BUILDING SEKRETARIAT RAKAN MUDA UNISEL ini telah d adakan d BUKIT CHERAKAH, SHAH ALAM pada 22 dan 23 Jan 2011 yg lalu.. walaupun program ini agak santai dan tidak memakan masa yg lame, ianye penuh dgn ilmu2 yg buleh d praktik kan oleh kami sebagai sorg pelajar dan org yg berjawatan dlm satu2 organisasi yg terdapat d UNiSEL..

Pengisian program ini byk mengisar tentang kenali diri sndiri dan juga kawan2 d sekeliling kite terutama yg bekerja d bawah satu organisasi yg same.. Alhamdulillah drpd program ini, ku dapat mengenali siapa diriku dan ku juga percaya, kawan2 ku yang laen juga dapat mengenali diri mereka sendiri..

Sayu rasa nye hati bile program berada d penghujung nye.. bile akan bertemu dgn mereka semula, hanya Allah shj yg tau..

No comments:

Post a Comment