Wednesday, January 12, 2011

Kebahagiaan yg ku Impikan

Assalammualaikum..
hye2..
:)

entry kali nie, nmpk mcm sedih jew.. nmpk2 gaya nye berkemungkinan sedemikian la kan seperti mn dh tajuk entry nie..

aku percaya, semua org mengimpikan kebahagiaan dlm hdp.. begitu gak la aku.. aku gak impikan kebahagiaan dlm hidup aku.. adakah kebahagiaan bakal menjadi milik aku..??? persoalan yg aku sndiri x dpt nak menjawab nye.. hanya Allah shja yg tau apa yg bakal terjadi..

hidupku kini seolah2 menjadi tunggang terbalik.. aku x tau ape yg aku cari dlm hdup aku.. yg pasti aku mencari keredhaan Allah.. aku mencari ketenangan yg aku rs kan semakin hilang akibat dr permasalahan yg timbul.. aku sndiri x pasti dgn tindakan yg aku lakukan ini..
adakah betul ataupun salah..

ya Allah,
andai benar dia dicipta untukku,
KAU dekatkan lah hatiku dgn hatinya..
hanya itu yang aku inginkan..
kebahagiaan bersamanya andai benar dia adalah jodoh terbaek buat diriku..
amin..

2 comments:

  1. insya-Allah, ape yg diimpikan akan menjadi kenyataan.. banyak2la berdoa. eykaa pon akan sentiasa mndoakan kebahagiaan leya.

    anything if nk story2, carila eykaa tau.
    i'll be here for u, my BFF :)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah eyka..
    leya juga mendoakan kebahagian eyka...

    ok dear..
    u too k.. if ade ape2 nak d kongsikan, just let me know k.. I'll be there for u..
    :)

    ReplyDelete