Wednesday, January 12, 2011

Ku Menanti Ku Menangis

Assalammualaikum..
hye2..
:)

tajuk entry kali nie merupakan tajuk lagu 1 kumpulan yg buleh d katakan terkenal juga la.. lagu nie agak best d pendengaran aku dan sungguh layan lagu nie.. i like it really2 much.. jadi nye, aku telah menjadikan nye lagu tuk blog aku yg x best nie..
huhuhuhu..

1st time aku terpandang tajuk lagu nie, automatik aku nak dgr lagu nie mcm mn.. pas aku dgr, seyes lagu nie best sgt2.. klu nak layan jiwang mlm2 pown xde hal nye la kan..
mengikut ape yg aku nmpk kat dlm youtube n link lagu tuk web nie, lagu nie merupakan lagu baru.. ptut pown sebelum nie aku x penah dgr lagu nie..
rupe2nye lagu baru..

awalnye nak gak la letak video lagu nie, tp nak kne download dl la pulaks kan.. maleh la aku nak download2 nie.. klu2 nak dgr, cari jew la kat youtube k..

so, kalau nak layan lagu yg aku kate best nie, layan la.. pada sp yg x suke jiwang 2, sorry la errkk klu lagu nie x cyok pada pendengaran anda..
:)

No comments:

Post a Comment